Reklamace
Případné nedostatky vyřešíme bezodkladně a k Vaší spokojenosti.
Jak reklamovat?
V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu
info@vyvonenakara.cz nebo telefonicky +420704315168.
Následně Vám na Vaši e-mailovou adresu zašleme štítek pro vrácení zboží, které odešlete
spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který najdete zde.
O průběhu reklamace, zejména o jejím vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat
prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s Vámi spojit také
telefonicky.
O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude
trvat déle než 30 dní.
Kdy můžete reklamovat?
Odpovídáme za vady, která má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24
měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly
nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání
nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. V případě zboží s vyznačenou
dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé
k užití.
Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o
sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích
a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v
našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení
vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).
Formulář pro reklamaci - Zde